søndag den 5. september 2010

Spanden, hoenen, firbenet og buret af gammelt tag..

Hej igen venner.
- lige en kort supplering.

Jeg glemte helt at fortaelle om mit daglige moede med badet. Jeg bader under aaben himmel - i enten regn, sol eller blaest. For det meste er det fint nok og jeg har laert hvordan man skal goere osv, men i gaar blev jeg virkelig forskraekket, da jeg hoerte noget pusle ude foran - jeg skyndte mig at hive haandklaede til mig, som jeg ellers bruger som "doer", og i det jeg goer det, springer en hoene ind i det saakaldte "bur". Til min forskraekkelse hopper jeg og og er naer faldet paa de vaade sten, saa jeg faar banket til den ene side, hvoraf et stort firben springer frem! Det var en vild oplevelse!

Naa, men det var bare det - nu maa vi skynde os hjem foer regnen. I gaar var et mareridt at foele sig frem i mudderet og tusmoerket!

Kram fra Lise

3 kommentarer:

  1. Hej Lisemus
    Det er da vist godt, at du ikke tog din store hårtørrer med. Den ville ligesom ikke rigtig have passet til de øvrige faciliteter.
    Hvornår skal du egentlig begynde i skolen og undervise alle de søde børn.
    Ha´det godt.

    Knus mor

    SvarSlet
  2. Hej Lise
    Det er vildt sjovt at laese om din badeoplevelse samt dejligt at laese om din kenyanske familie.

    Kwaheri / lala salama
    Hanna Bab

    SvarSlet
  3. Hej Lise,

    Lige en lille hilsen fra Silkeborg. Tak for dine rejse-breve. Det bliver helt Karen Blixensk. Hyggeligt med hønen. Der er ikke mange som får en sådan oplevelse. Alt ånder "ro" her i det svært bakkede Søhøjland, dvs. travlt som sædvanligt, sport, rejser og dagligdag..

    Pas godt på dig selv, og vi glæder os til at høre fra dig igen.

    Mkh. J-JAM

    SvarSlet