søndag den 24. oktober 2010

4 paa stribe

Ligesom man sidder og kaemper for at holde sig vaagen efter 6 timer i bus, saenker bussen farten og alle kigger ud af vinduet - sidder man bagerst ligner man et storts spoergsmaalstgen, da det er absolut umuligt at se noget specielt ud at et 5x15cm vindue. Anyway. Quantum og jeg laener og stille tilbage igen og da jeg ved tilfalde drejer hovedet mod det lille vindue, for "sove", kommer 4 kaempe giraffer gaende i deres egen droemme verden! Uden rigtig at sige noget med de ellers tusinder af mundbevaeglser, faar jeg fremstammet 3 o'clock - ona!
En helt fantisktisk start paa de bedste weekend jeg har haft laenge! :) Vi boede hos en af co-workerne, der baade har rigtig brusebad og flushtoilet! Som tak lavede vi mad til ham hele weekenden. Groentsager og frugt er billigst in the upcountry area, saa vi havde medbragt en masse. Specielt avokaoer. 3 bob for en stor - det svarer vist cirka til 20 oere.. den weekend bestod ellers ikke af meget andet end at haenge ud med Phil - han kidnappede os egentlig bare og koerte os rundt i det meste af Nairobi - Pole sana to Phil - han fik ikke arbejdet meget, heh :)
Jeg sluttede turen af med at indspille 13 sange med kirkekoret!  Det var en lang dag - dejligt at slutte den af med en pizza! Det er ikke muligt at faa pizza her i miles omkreds!! Anyway, dagen efter moedtes vi i Uhuru Park til at lave musikvideoer. Jeg mener helt bestemt at have fortalt dem, at lade mig danse, ville vaere den stoerste katastrofe - somehow overbeviste de mig til at deltage alligevel - maa indroemme, at jeg morede mig gevaldigt! Det skal nok blive sjovt at se :)

Ellers er det noget af en omvaeltning at komme "hjem" igen. I Kakrao er det ekstrem varmt - glaeder mig til at se hvordan far vil overleve kirkebesoeget soendag i jakkesaet og lukkede sko? For en gangs skyld er det vist en fordel at vaere pige :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar