torsdag den 7. oktober 2010

Class 7!

Det at undervise matematik i class 5, hvor de siger, de har forstaaet, selvom de ikke aner, hvad jeg siger, er temmelig udmattende, men saa er det jo altid rart at blive kaldt paa af class 7, som danser og synger for en.
I oejeblikket har jeg utrolig travlt med at vaare to steder paa samme tid - traane mit elskede baseball team, og synge i koret.. Oven i det er min klasse(class 7) utrolig glade for farver og har allerede givet mig adskillige tegninger, saa min wall er bestemt ikke tom mere :)

2 laerere paa skolen mener jeg skal gifte mig med deres soenner og en anden med hendes bror. Resten mener jeg bare skal blive her, fordi jeg er sjov, selvom alt jeg siger er sandheden - jeg joker aldrig..

Pt. venter jeg paa min ven fra the states, Qauntum, og saa er det chapati-tid i aften :D Og loerdag tager vi enten til Homa Bay(Lake Victoria) eller til Migori town - folk fortaeller mig, at der er noget dans-sang agtigt, saa det kunne vaere en vild oplevelse, garanteret..

- og naeste uge besoeger jeg min "anden" familie. Ser frem til  "the flushtoilet" :D

1 kommentar:

  1. Hej Lisepigen!

    Super dejligt at hoere du har det godt og oplever en masse spændende ting. Jeg glaeder mig til at hoere alt om det!
    Her hjemme er det ved at vaere tid til at jeg skal i pratik, og jeg har faaet plads paa Skejby Sygehus som "sygeplejerske", saa det glaeder jeg mig vildt meget til. Oven i dette er jeg også optaget på Vandel Efterskole, saa det hele koere bare. Efteraarsferien naermer sig snart, og den staar bare paa lektier i bunkevis, afslapning, venner og tur til Aarhus.

    Glæder mig snart til at hoere fra dig igen :-)

    1000 kram fine!

    SvarSlet