fredag den 13. august 2010

Medicin, medicin og malaria..

Hey venner!
Der er nu under 24 timer til, at jeg letter med flyet fra Kastrup Lufthavn og påbegynder min rejse og mit langvarige ophold i Kenya! Som nogen måske ved, har jeg frivilligt sagt ja til at bruge 6 måneder på at undervise på primary school i Migori District, som hverken har strøm eller vand. Okay, vand har de, men man skal ikke blive forbavset, hvis der skal gå 14 dage uden bad, har jeg hørt.. :)
Kl. er nu 00.03 og tasken er lige pakket færdig - HOLD OP HVOR ER DEN STOR!! Det er også bare alle de piller der fylder! De pokkers apoteker'fædre ;)
Jeg havde i dag min første "tude-tur". Den begyndte egentlig lidt i toget hjem fra et besøg i København. Jeg prøvede i stilfærdig snøften at søge trøst hos den fremmede dame ved siden af mig, men hun var vist ikke meget for at snakke - det blev i hvert fald en lidt lang tur hjem.. Nå, men som en lille trøst gav den sidste kunde på bud-turen i dag 50 kr i drikkepenge til en is - måske er det grunden til at jeg har lidt ondt i maven nu?
Der er kun 5 timer til de gamel kører mig til lufthavnen - det blir sikkert en værre tude-tur, men man kan vel heller ikke forvente andet.. Jeg glæder mig helt vildt til at se, hvad det egentlig er, jeg har sagt ja til..
Nu vil jegprøve at få sovet lidt - men vi ses "på den anden side"..

1 kommentar:

  1. Hej Lise.
    Hvor er det bare spændende at læse dine blogs. Lidt FOR spændende med politieskorte !!!
    Glæder mig læse om dine oplevelser i KENYA.
    Mange hilsener fra os 5 i Lynge.
    Knus M. Else

    SvarSlet