tirsdag den 17. august 2010

Swahili-timer og de mange tyskere..

Hey igen venner :)

Egentlig var det ikke meningen jeg ville "blogge" igen allerede, men det lyder til i har det haardt med ikke at have mig rendende omkring. Men altsaa det er super fedt! Jeg snakker baade swahili, tysk og engelsk. I gaar aftes, da jeg skrev dagbog fandt jeg ud af, at jeg allerede har faaet problemer med at huske de danske ord og vendinger, saa tror bare jeg skifter over til at skrive engelsk nu.
Maden er super god - det er varm mad til hvert maaltid, primaert ris og noget sovs - rimelig godt :) og saa gaelder det her i Kenya at: anytime is teatime :) Det er fedt. Hertil faar vi noget forskelligt kenyansk snack hver gang, saa det er ogsaa fedt :)
Naa, jeg smutter nu igen :) Jeg har ikke hjemve endnu, men skal da nok taenke paa jer ;)
Jeg har koebt papir og konvulutter i dgag, sa i kan se frem til nogle breve :) Ellers blir jeg altid glad faar mails :)
See ya  :)

4 kommentarer:

  1. Hej lISE
    Ja du skulle jo nok have gjort mere ud af dit tyske i skolen. - ris til egen r..

    SvarSlet
  2. Hej Lise. Skønt at læse på din blog, som din far har givet til Knud, min mand, ved sidste Rotary møde. Vi vil med spænding læse din blog. Vi har boet i Kenya i 3 år (many, many years ago). Vi elsker landet og dets befolkning. Håber du får en skøn tid. Kwaheri Hanna Bab

    SvarSlet
  3. Hej Lise,

    Lyder som om du trives. :o).

    Josefine kommer hjem fra Norge på Fredag, og jeg tager til Kina på søndag, så huset er lidt stille for tiden.

    Ha det...

    Mkh. J-JAM

    SvarSlet
  4. Hej Lise

    jeg har besøg af dine brødre med Cecilie og Julie. Det er rigtig hyggeligt, og de hjælper mig med at komme på internettet.
    Vi skal lige en tur på kirkegården, har plukket blomster i haven.

    Kærlig hilsen Mormor

    SvarSlet